MOSTANÁBAN NAGYON DIVATOS

 

 

J: Erre a fajtára gondoltam.

X: Biztos?? Ezt kifejezetten az idősebb korosztály számára tervezték.

J: Igen? Nem tudom, nekem ez tetszik, olyan nyugodt, harmonikus. És én sem vagyok már olyan fiatal.

X: Ez egy osztrák modell és azért vannak rajta olyan nagy gombok, hogy ne tévesszék el Ők sem. "Ezüst korosztálynak ajánlva". Van benne beépített szenilitásblokkoló: itt ki lehet húzni, és tollal fel lehet rá írni, hogy a gyorshívó listán melyik számhoz melyik unoka tartozik.

J: Eddig tetszett, de most, hogy így mondja, már én is látom rajta a  májfoltokat. Akkor mit ajánlana? Aha. Ez nem tetszik. Valahogy olyan aránytalan a kijelzője.

X: Ez az úgynevezett érintőképernyős telefon. Mostanában nagyon divatos.

J: Értem, köszönöm. Majd még jövök. Azt hiszem, most haza kell ugranom tárcsázni egyet.