NEHÉZ ELSZAKADNI A VONZÓ KÉPZETEKTŐL. ÉS HA EGYSZER MEGSZERETJÜK A REPÜLŐTERET

 

 

 

 

Amikor elutaztam, félbe hagytam egy szép testű, rossz kapcsolatot, ami sok jóval kecsegtetett: nyugalom, felnőtt lét, sima bőr, higgadt gondolatok. De olyan távoli, én sejtem, ő biztos tudja, nem lesz ebből elegáns forma.

De így is megjegyeztem, legalább azt az alfa állapotot a repülőtéren, az egymásnak döntött hallgatag fejeket, hogy olyanok vagyunk, mint egy régi házaspár, szeptember végén, mozdulatlanok. Ez már így forma, ez már megáll az időben, ez megmarad. És úgy viselkedik, mint aki meg akar őrizni októberre. Rossz kapcsolat - varázslat; van, aki haza vár.

Ahogy távolodik az a pillanat, amikor véletlenül megértettük egymást, elfeledkezik rólam, a repülőtérről és egy sértődött vállrándítással én is, mindkettőről.

Most visszajöttem. Egy kis ideig még gyötörjük egymást, a repülőtér tiszteletére.