életmódváltást gabónak

"szerda reggel 5ig ittunk Aa-val, A-val, D-vel, K-val M-ben majd valahogy hazakeveredtem 7re sa hazaeereesem emleekei szaamomra akeent festettek, h igen rutinosan inteeztem a jeeghideg kokakoolaat ees aasvaanyvizet aagyam mellee meeg bekapcsoltama szaamcsit s betettem valaholeuroopaaban gyonyoruuseeget ees elaludtam ehhez keepest, amikor feleebredtem deelutaan maarvagy 8nemfogadott hiivaasom volt apukaamtool akit azonnal vissza is hiivvaan, eerdekloodtem, h csak nincs valami baj amire a kovetkezooeket emleekezte a reggelrool: arra eebredt 8fele, h irdatlanul, artikulaalatlanul uvoltok a szobaamban, majd bejott sgaboo a foldon hempreg, ummaummaazik ees kozben vicsorog(!) mikozben proobaal feleebreszteni ees ez teljesseeggel lehetetlennek bizonyul valahogy vissza az aagyra majd negyed ooraaval keesoobb ugyanez meegecce r aszonta mentoot akart hiivna  ez lett a stop taablaam most egy jooidoore legalaabbis remeelem eesbennem teenyleg aza keep eel, h udcsi, zene, nyugibugis elalvaas eza legfuraabb , h teenyleg semmiredesemmire nem emleexem"