A GERINCFERDÜLÉS MEGFEJTÉSE 1.

 

Megvan a gerincferdülésem oka. Olvastam egy cikket: "Félni a széltől, virágtól, vagy bármitől, ami jobbról jön". A cikk arról szól, hogy bármihez fixálódhatunk. Nekem nem a jobboldallal van problémám, én neurológiailag és vallásilag éppen a jobb oldalhoz kötődöm, azt bálványozom. Amikor vezekelni akarok, leszámolok a bal oldallal: átvetem a jobb lábamat a balon, vagy a kezem ügyébe eső citromot azonnal egy jobb oldali magaslatra helyezem, lesütöm a szemem, és bocsánatot kérek minden hátsó gondolatért, ami a citromot a bal oldallal hozta összefüggésbe, vagy azt sugallta: "mindez nem is olyan fontos".

Ez a kényszer - akarom mondani hit - lehet az oka a gerincferdülésemnek, amit 15 éves koromban mutattak ki, egy évvel azután, hogy először megkaparintottam a Bibliát. Amit talán sokak szerint félreértettem.