A gyerekek nyaralnak. A felnőttek dolgoznak.
Második szkript.
A fájdalom lassúságot okoz. Az idő ólomlábakon jár.
Első forgatókönyvekben a szereplők mindig mélyeket lélegeznek illetve lassan néznek. Az idő ólomlábakon jár.
"Lehetetlen kettéválasztani a munkámat mint forgatókönyvíró és mint rendező, ezért a film a fiatal nők magánéletére fog összpontosulni, figyelembe véve mind az esztétikát, mind a tartalmat, előtérbe helyezve az érzelmeket a hatékonysággal szemben. Nem az a fő szempont, hogy érthető legyen, vagy hogy értelme legyen."
Kedden még csak az erdészház vécéjébe szorulva kellett szétzúznom egy ajtót; pénteken már két kekeckedő, fiatal medvére rúgtam rá az asztalt a Hivatalban.
Két medve: Nézd, hogy ül a kis puffancs. Haragszunk a világra?
Asztal felrúg, repülő, hámozott poharak.
Két medve: Hé.
Asztal helyrerak, töretlen, vastagfalú poharak vissza az asztalra.
J: Ti nem nagyon értetek az emberekhez.
Két medve: Mi valóban nem értünk az emberekhez, de ez még nem ok arra, hogy felrúgd az asztalt.
J: Józan kretének.
Az örökkévalóságot az idős, egyedülálló rokonok jelentették, akik akár egy évtizeden át is képesek voltak nemcsak fennmaradni, de ugyanúgy kinézni is.
Hogy nem lesz baj, ha megindulnak a tektonikus mozgások. Mert van valami állandó, valami földtörténeti léptékű, mint amilyen Klári néni.
Nem húzódik ki a talaj a lábunk alól.
függő lélek