FERI VASÁRNAP

 

F: te vagy, az juli? vagy csak egy robot ami ismétli, amit én mondok

J: te vagy, az juli? vagy csak egy robot ami ismétli, amit én mondok

F: ez a juli lesz

egy robot megsértődött volna, hogy "csak"

J: csak csak csak

F: mi ujsag juli mesélj kérlek

J: mi ujsag juli mi ujsag juli

te vagy az feri

te vagy az

F: én vagyok

J: juli vagyok

F: és? mi van veled mostanában?

(hátha nem veszed észre, hogy az előző kérdést ismételtem meg)

J: előző kérdés

F: eredetileg én csak egy egyszerű "szia juli, hogy vagy?" ra gondoltam, nem tudtam, hogy ez ilyen                    bonyolult    lesz

J: bonyolult

azt hiszed egyszerű

bonyolult

juli vagyok

F: na jó, akkor taktikaváltás

hol vagy?

J: otthon.

F: és szerinted igaz, hogy mindehol jó de legjobb otthon?

upsz telefon

J: alapvetően igen.

(pedig már kezdtem értelmesen beszélni.) nézd meg gyorsan, nem én vagyok-e.

F: ööö nem

nem te voltál

két és fél napja nem alszom

és kezdek elpilledni, és most hivtak, hogy mennyek

de lehet már nem lesz baktatás

inkább mesélj már valamit

J: kőkemény

épp most próbálja valaki kihúzni belőlem

F: na

J: de nem mondom

de miért nem aludtál?

F: mert megettem egy rakás amfetamint

tanulnom kéne, de helyette itt flesselgetek 2 napja

a maradék három napban meg, gondolom, ki leszek készülve az előző kettőtől

muvtori xx. szd festészet amúgy teljesen ok

csak közben kattogok a filmen meg a nőn

nő elhagyott 2 hónapja, kattogás még tart

J: melyik nő?

ez ugyanaz?

F: mind1

J: de azt mondtad, náci!

F: mert mérges voltam rá, hogy nem szeret

nem náci

"nemzeti érzelmű"

de ez tökmindegy

J: ó

F: mert nem politikai hanem szerelmi ügy volt

J: ha gondolod, segítek neked csajozni

F: mégis ezt hogy képzelted el?

hogy másokat felajánlasz magad helyett?

J: te nem ismered a kerítés fogalmát?

(nem azt, amelyiktől nem jön ki a disznó.)

F: á az nem jó

én téged akarlak

J: 2 nap amfetamin után én is ezt mondanám.

F: és én mit felelnék rá?

J: "jó."