BOCS, MARADOK

 

 

Ezek az emberek valójában nem kíváncsiak rám, fenntartjuk mégis az izgalmasnak ígérkező, különbségbe fulladó kapcsolatokat. Igaz, ezúttal a túlzott hasonlóság lesz a válóok.

Én se érek rá, nem azért.

Kicsit elszontyolodott, amikor megtudta, hogy mégsem három hétre utazom. Még útravalót is szerzett, nagy a csalódás, hogy nem megyek. Most miért: mert ha itt vagyok, majd megsértődöm, hogy nem foglalkozol velem eleget? Igen. Hát akkor is maradok most már, de keresek magamnak másik játszótársat. Aki nem kocsmázás után hív fel.

Bár, bevallom: ezt a sok, hagyott szabadidőt én is szeretem - jó, ha körbe tudok nézni közben, jó, ha látom, milyenek a többiek a városban. És vannak közöttük elég szépek, olyan is, aki kedden szívesen találkozna velem. Kár, hogy hűségre hivatkozva lebeszéltem.