TAVALY JANUÁR

 

 

 

 

Nincs a 2010-es évnek olyan napja, amit ne a Bálinttal volt kapcsolat rögeszméjétől irányítva ítélnék meg - talán csak a szado-mazo parti.

Alig emlékszem. Visszataláltam a szeretett fészekbe, a budai villába. Aztán bajok lettek a személyiségünkkel, nem emlékszünk semmi másra. Alapítottunk egy Labort. Ez elfoglalttá tett, végre, hála az Istennek.

Minden újra rendben volt, de egyszer csak jött, nagy sötét erőkkel, és rám akarta erőltetni a férfias problémamegoldó-dühét, egy pótcselekvő, maszkulin aktivitást, és éktelen haragra gerjedt, ha egy megoldási javaslatot nem fogadtam el. Anya vagyok, el kell tőlem szakadni, lehetőleg máma még.

Volt királyi bérdiszkó, ami után még februárban is kapartam a körözöttet a konyhafalról. Ó anyám, annyi idős lettem, mint az anyám, amikor születtem. Anya, anyád, anyám.