TAVALY ÁPRILIS

 

 

 

 

Senki sem tud segíteni rajtam, senkiföldje, senkiföldje, az vagyok, amim nincs. Kapok egy állást, amiért nemcsak nem fizetnek, de pont annyira való nekem, mint az újságkihordás.  Hogy én basztassak másokat?  Legyek a leghangosabb?  Nézzem el másoknak, hogy kreatívak lehetnek, és tollbamondják nekem  az ötleteiket? Rendezőasszisztens - decemberig - ingyen. Különös érzés, hogy ugyanekkor velem kerestetnek rendezőasszisztenst. Igen, én is rendezőasszisztens vagyok. Akkor most kik vagyunk és mit akarunk? Nagyjátékfilmet, ami nem készül el soha. Ez nagyszerű, hogy benne lehetek egy ilyen virágzó produkcióban. A rendezőnek válságban a házassága, munkatársam pedig, akit két napon belül eltávolítanak, megkérdezi, nem visszalépés-e ez  a munka nekem. De. Mindannyian nagyon rosszul vagyunk. Kurva egy élet ez.


Egyébként sikeres volt a márciusi nyelvvizsgám és van egy-két új barátom a senkiföldjén. Mindenhol Bálint piros télikabátját látom. Április van, az emberek pulóverben vagy trikóban járnak, csak ő hord még mindig kabátot.