Olyan fordulatot élhettünk meg, mint a nyolcvanas-kilencvenes évek fordulóján: amikor az öncélú, inkább népszórakoztató, mint kereskedelmi értékkel bíró, mosolyogtatóan funkciótlan reklámok ideje lejárt és a robbanó vadkapitalizmus hirtelen felsrófolta a reklám másodperceinek árát.
A blogringben most állt be a vadkapitalista-webkettes fordulat: a taralom immár nem azt jelenti, amit eddig, a blog kereskedelmi felületté válása megállíthatatlan. Lássuk csak az alábbi piackutató (piac!) kérdésekre adott szánalmas válaszaimat (mintha az ügyfél bankban kezdene az emésztéséről beszélni):
- Mi a blogod fő témája? Én.
- Mióta vezeted rendszeresen oldaladat? 6 éve.
- Mennyi látogató fordul meg blogodon naponta ill. hetente? (Google Analytics mérést javasoljuk) Átlagosan 80.
Az érzések feldolgozására idén érdeklődés hiányában elmarad, azok gyászolnak hangosan, akik nem tudnak lépést tartani a korral.