AZ ÚJ BLOGRING

 

 

Olyan fordulatot élhettünk meg, mint a nyolcvanas-kilencvenes évek fordulóján: amikor az öncélú, inkább népszórakoztató, mint kereskedelmi értékkel bíró, mosolyogtatóan funkciótlan reklámok ideje lejárt és a robbanó vadkapitalizmus hirtelen felsrófolta a reklám másodperceinek árát.

A blogringben most állt be a vadkapitalista-webkettes fordulat: a taralom immár nem azt jelenti, amit eddig, a blog kereskedelmi felületté válása megállíthatatlan. Lássuk csak az alábbi  piackutató (piac!) kérdésekre adott szánalmas válaszaimat (mintha az ügyfél bankban kezdene az emésztéséről beszélni):

- Mi a blogod fő témája? Én.

- Mióta vezeted rendszeresen oldaladat? 6 éve.

- Mennyi látogató fordul meg blogodon naponta ill. hetente? (Google Analytics mérést javasoljuk) Átlagosan 80.

 

Az érzések feldolgozására idén érdeklődés hiányában elmarad, azok gyászolnak hangosan, akik nem tudnak lépést tartani a korral.