én emléxem, hogy nekem is mondtál ilyet, hogy te alkalmatlan vagy hosszú kapcsolatra, ez még az a. előtt volt, és akkor ebbe még nem halt bele senki.

te magad mondtad el neki, hogy mivel tarthat sakkban

ez a duma, hogy "hozzám erős valaki kell" ez nagyon szar szerintem, ez egy zsarolás, vagyis ha nem fogadod el a zsarnokoskodásomat, akkor nem vagy elég erős,
persze, eleve az a parád, hogy gyenge vagy, tehát ezen biztos el fox csúszni...

túl egyszerű ez szerintem


azért azt tudnod kell h én nem osztottam meg vele a gyengeségemtől való félelmemet, és a hosszú kapcsolatra való alkalmatlanságomat sem hangoztattam.
és az ő félelme h hozzá erős kell, az egy nagyonis megalapozott, tapasztalatokon alapuló félelem, amit látok a családjábna is, ott is maga köré csoportosítja az erőket, uralkodik a családon a problémája. tehát ez nemcsak a mindenkori szerelmeknek szól - egy kész üzem épült a családban köré.


ez persze még egy ok, hogy belássam: nem akarok üzemben dolgozni. de a félelmei jogosak voltak, és valódi félelmek: hiszen tudja, hogy a nők nem szeretnének üzemben dolgozni, és amibe beleszerettek, az nem az, amit ő később majd nyújtani tud. és ez menetrendszerűen mindig így is történik. vele. is. ő is rója a köreit. amik keservesebbek az enyéimnél is. mert sokminden van még azokba kódolva. sok eldöntetlenség.