MAI MEGLEPETÉSÜNK: EXPLICIT LESZEK

NEM KELL MINDIG ESSZENCIÁLISNAK LENNI

A péntek például úgy zajlott, hogy láttam nem egész két héttel ezelőttig volt barátomat, Sz. Andrást az új barátnőjével, J. Tamarával. Sajnos bárhova mentem, ott voltak. H. Zsolt, a legjobb homofób színész átvette a szolgálatot az Ellátóban, hogy G. Patrikkal, a villogó szemű pultossal megismerkedhessünk - megragadta a grabancát, mint egy nyúlnak, odapenderítette elém, aztán elment helyette poharat szedni, így rajonghattunk egymásért negyed órát. Amíg átmentem az új vadidegenekkel a Monoba, Patrik rengeteget ivott. Értelmetlen órákat töltöttem Edmond-nal(?), a Berlinben élő franciával, a Király Tamás arcú törökkel, Saschkával, meg a Lakatos Márk fejű magyarral, akik követtek, mint az árnyék, de
Amikor kitérve előlük hajnalban visszamentem az Ellátóba, már minden más volt, székek az asztalokon, erotikus magasugrás a pultra, mélyrepülés: Patrik minden eddiginél elvetemültebb nárcisz (ezúton kérdezem: mi a faszt képzeltek magatokról), goa, hajnali felesek, romló harmincasok, és megint én vagyok az öregebb.