Mondtam, hogy én  a fűrészt meg a laminált padlót szeretem, nem értette, hogy mi mit eszünk ezen. "Én a hagyományok embere vagyok. Punciról felszívni a kokaint, aztán lelocsolni pezsgővel." (Én azért, ha ilyet mondok, mégiscsak a szám elém teszem a kezem, de legalább az orrom előtt elemelem.) Én sem úgy értettem. A barkácsműhelyt csak háttérnek szeretem. Bepattantam  Dadan mellé a kocsiba, és bevettük a halálkanyart. Tulajdonképpen kevésbé félek a haláltól, mint a hányingertől, de nem vártam el, hogy ezt Dadan megértse. Kettősünk barátságos és valószínűtlen - mondtam neki. Dadan nem ellenkezett. Aztán lettem fegyelmezett és hiteltelen katonalány,  "Kiszállsz az ágyból, körülnézel, a száraz geci még a combodon." Csak beletanulok a sok szakításba, kulisszák mögötti baszásba. (Én azért, ha ilyet mondok, mégiscsak a szám elém teszem a kezem, de legalább az orrom előtt elemelem.)