BUZI-E, NEM ÉRDEKES, MERT ÉN ITT ÉLEK

 

 

Martin még Ibizán nyaralt (buzi?), amikor szemügyre vettem azokat az egyszerű, csúnya ingeket (nem buzi), amelyek a polcán egymásra pakolva sorakoztak, aggályos rendben (buzi).

A szobájában órarend, játékok és felnőttesnek tűnni akaró dolgok, például egy komoly könyv (nem buzi, csak nemrég vált le a szüleiről).

Rend és kosz együttese (műszaki beállítottságú, szófogadó, műkedvelő heteró). Elhanyagolt macska (heteró), csíkos és korpás , és szerintem veszett is, mert velem akart aludni. Még a fürdőszobába is utánam jött és a vizet se kerülte. (Macska -> furcsa macska -> buzi.) A konyha szinte üres volt (így csak agglegények élnek), de amikor hajnalban hazajött Ibizáról, narancsfacsarás motorhangja zúgott fel (buzi).

Megértőnek bizonyult, és felajánlotta a segítségét az ápolásomban (buzi).

Megláttam a barátnője képét a szobája falán (heteró).

Mondta, hogy futnia kéne menni, de esik az eső és csak alig pár órát aludt. Amikor próbáltam felmenteni, nyafogni kezdett "I wanna be healthy!" (buzi). Végül mégis meggyőztem: ekkor készített magának egy nagy bögre habos kakaót, és meghívta Caesart, egy hatalmas szicíliai férfit, akinek a vállán édesen elaludt, miközben nézték a tévében a Boogie Nights-ot.

A lakótárs a Facebbok tanúsága szerint biszex.

De mindez csak pár napig volt érdekes, mert most már hazajöttem, és elnyeltek a budapesti érzések.