A NAGY SZILVESZTERLAJSTROM #16

 

2006-2007

27-ike vígasztalan, 28-án rosszul vagyok, 29-én poraiból feléledő griffmadárként születek újjá és gyönyörű ívet repülök be a Girls & Mathematics egén. Röptemben találkozom Philippel. Most aztán már tényleg tele van a város szerelemmel, és bezúdul a világ a városba, Philip képében. A francia férfi az csodálatos, az nem is férfi. 30-ika - eufória. A 31-ike elhanyagolható - valami sötét lyukban töltöm, magyarokkal. Elsején reggel azt képzelem, talán a friss francia szeretőm becsúsztatott egy levelet a bejárati ajtó alatt, beleírta, hogy édes kis szeretőm, mikor omolhatok a karjaidba. Azután, hogy  matek versenyt nyertem harmadikban, időszerű, hogy életem második legvalószínűtlenebb eseménye is bekövetkezen: a levél ugyanis valóban ott hever az ajtó előtt.

Csak egy apró részletet hadd idézzek belőle: 'I come to you, I hurry, I just eat something fat before.' Hetekig gondolkozom: tényleg az lenne a szerelmes üzenet, hogy jövök, jövök, de előtte eszem még zsírt? Anélkül csak fél ember vagyok?

Ja. Something fast. Így már más.