2018

Mi olyat tettél 2018-ban, amit eddig még soha?

Elkezdtem szedni egy gyógyszert, nem vártam meg, amíg egy év alatt szép lassan rendbe jövök, elnézve az idő múlását, ez gyógyszerrel együtt is egy év lesz, de legalább közben kialszom magam.

Mire költöttél idén a legtöbbet egyszerre?
Lakbér, illetve egy tervrajz. Fölösleges utazások, sim-kártyák, gyógyteák. Mágikus kapszulák.

Milyen országban jártál 2018-ban?
Németország és Románia. Ez így elég kevésnek tűnik.

Mit szeretnél 2019-ben, ami hiányzott 2018-ban?
Legyen Helyem.

Melyik 2018-as dátum marad örökre az emlékezetedben?
Talán volt egy kiállításmegnyitó január 18-án, de az is lehet, hogy nem akkor, hanem csak akkor tájt, ezen kívül február 14-én, Valentin napon hpv-t kaptam, július 1-jén pedig új időszámítás kezdődött. Volt egy vonatjegyem  augusztus 4-re és 30-ra, ezek megmaradtak az emlékezetemben, volt továbbá egy szeptember 24-25-ös szabadságom, október 23-án meg történelmi okoktól függetlenül elment  a hangom. Október 30-án kirúgtak, 31-én pedig illetlenül sok információval támadtak meg a legkülönbözőbb(nek hitt) férfiak. November 6-án volt egy előadás, Illetve sokat dobálóztunk a november 15-i dátummal, bár nem lett jó vége és a december 6. is felmerült, mert az Mikulás, végül 17-e kínosnak indult, de jól alakult.

Mi volt a legnagyobb sikered 2018-ban?
Titokban 2. helyezést értem el és nyertem 200 000 forintot és két akkora üveg-díjat, mint a fejem, egy gazdag üzletembertől.

Mit bánsz a legjobban?
Hogy mindeközben 37 lettem. 

Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál?
Az Érdekes Ruha. Enyhe pszichedelikus és ázsiai beütéssel, nagyon jó projekciós felület, mindenkinek volt is mondanivalója róla.
De érdemes volt az Atonalra is jegyet venni. Meg Jeff Millsre, nagyon jó, hogy nem adtam el végül.

Kinek a viselkedése érdemel elismerést?
Senkié!
Persze ott az Adománytaxi, meg a Honvédben ügyeletes fiatal fül-orr gégész doktornő és Mészáros Szilvia endokrinológus.

Kinek a viselkedése háborított fel?
Egy buszsofőr odacsukott egy idős nőt és utána kioktatta, a busz közönsége pedig egyetértett vele. 

Melyik dal fog 2018-ra emlékeztetni?
https://www.youtube.com/watch?v=DZ7d1yVLr1Y&has_verified=1
Tavaly ilyenkorhoz képest boldogabb vagy szomorúbb vagy?
Higgadtabb, de elkeseredettebb.

Híztál vagy fogytál?
Vállalhatatlanra fogytam nyár végére, szerencsére senki se látta, csak egy rákos fiú, de gyorsan visszahíztam, most már minden rendben.

Mit szerettél volna többet csinálni?
Táncolni és több közelséget és valamivel több biztonságot jó lett volna megtapasztalni.

Estél szerelembe 2018-ban? Volt egyéjszakás kalandod?
Két két éjszakás meg egy féléjszakás. Inkább rettenet és rajongás keverékének mondanám. De szerencsére mindez csak a fantázia világában játszódik le. Mekkora áldás, hogy nincsen valóság!

Mi volt a kedvenc tévéműsorod 2018-ban?
Már ötödik éve nem tudtam kidobni a tévét! Még mindig hol átkerül egyik szobából a másikba, hol vissza. De műsor, az nem megy benne.

Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
A Mágneshegy olyan könyörtelen, mintha én írtam volna, csakhogy ez könyörtelenül végig is van írva.

Hány éves lettél az idén, és mit csináltál a szülinapodon?
Mármint 2018-ban, 36. A legközelebbi hétvégén fogadtam a barátaimat és F. P. elvitt lebegni!

Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Még mindig fekete, még mindig zárt, de aztán beköszöntött a Ruha.

Az év felfedezettje.
Rivotril, Scippa, Mizapin, Berlin, élni, a magas talp újra, egy sajtnak álcázott tömb alakú készítmény, hogy milyen az éjszaka, hogy milyen későn kelni újra, karórát hordani 15 év után, és ott nézni meg, mennyi az idő és enyhe mazochizmus kiélésére rendszeres füllyukasztás, kérdésekkel szakembereket zavarba hozás.

Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint férfi/nő)?
Timothee Chalamet (most biztos mindjárt kijön a rendőrség), Billy Howle és Jonas Nay - ő errefelé biztosan nem ismert, viszont teljesen olyan, mintha együtt jártunk volna óvodába, vagy még most is oda járnánk.

Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
A kolozsvári egyke.

Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2018 történéseiből?
Két-három évente, bármit csinálok, úgyis beüt a córesz.