Ezt ne

Olyan agresszív lettem a számomra fölösleges vagy idegesítő dolgokkal szemben, biztos szerencsétlen flótásban magamat láttam meg, az odacsapódásomat, a kéretlen véleményemet, na, szakállam az nincs szerencsére, meg nagyobb sem vagyok a kelleténél, ezek is idegesítenek, pedig ezek bennem nincsenek. Felmenthetem magam akkor, hogy ez az egész projekció lenne. Akkor biztos az lesz a megfejtés, hogy van valahol egy szakállas, kurva nagy rokon, mert az ember azt szokta ilyen beleéléssel utálni, amit közelről ismer, vagy amihez genetikailag kapcsolódik, hiába nem akar. Egyszer csináltak egy kísérletet, ahol ösztönös reakciókat vártak rasszistáktól, és amilyen rasszok jegyeire a legnagyobb viszolygással reagáltak, azokról derült ki, hogy sokadíziglen, de ők is hordozzák. 

Ebből az elméletből kiindulva én a lelkem mélyén spanyol lehetek vagy dél-amerikai, egy hízékony energiavámpír sprőd hajjal, aki romokon él és az ánizs a kedvenc étele.